اصفهان، کیلومتر10 اتوبان فرودگاه، خیابان آفاق

بلاگ

شیشه سکوریت و شیشه لمینت چه تفاوتی دارند؟

شیشه سکوریت و شیشه لمینت چه تفاوتی دارند؟

از متداول ترین انواع شیشه های ایمنی که می توان به آنها اشاره نمود، شیشه لمینت و سکوریت است که تولید و عرضه آنها در رنگ ها و ضخامت های مختلفی صورت می گیرد.شیشه سکوریت در صورت شکستن تبدیل به قطعات کوچکی می شود، در حالی که شیشه لمینت هنگام شکستن به شکل قاب در جای خود باقی خواهد ماند. از این رو، مانع از مجروح شدن افراد و سقوط شیشه می گردد.

سازه های شیشه ای و انواع آن

سازه های شیشه ای و انواع آن

در اوایل قرن بیستم استفاده از شیشه وارد یک دوره جدید شد که آن را معماری مدرن نامیدند. سپس استفاده از شیشه در نمای ساختمان ها پر رنگ تر شد و محبوبیت خاصی پیدا کرد، به طوری که می توان گفت امروزه جزء اولین نماها می باشد که در برج های لوکس به کار برده می شود.

نکاتی در مورد عمر مفید درب اتوماتیک

نکاتی در مورد عمر مفید درب اتوماتیک

درب اتوماتیک یکی از تجهیزات موثر و کارآمد در هوشمند سازی ساختمان محسوب میشود و امروزه انواع مختلف آن را در بخش های گوناگون و انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … مشاهده میکنیم.درب اتوماتیک دارای دو نوع شیشه ای و پارکینگی است که هر یک دارای خصوصیات مخصوص به خود می باشند.درب اتوماتیک به دلیل کاربردها و مزایای خوبی که دارد، در بین اشخاص محبوب شده و همواره با استقبال آن ها، مواجه می شود.

نمای مدرن در ساختمان ها

نمای مدرن در ساختمان ها

نمای ساختمان از اولین چیزهایی‌ست که پس از مشاهده‌ی یک ساختمان با آن مواجه می‌شوید.نمای مدرن نمایی است که با استفاده از مواد نوین، اصول طراحی معماری مدرن، ظاهری مدرن و جذاب ایجاد می‌کند. اگر به اهمیت طراحی نمای ساختمان توجه نشود، زیبایی دکوراسیون داخلی آن نیز به چشم نخواهد آمد.

نمای اسکای لایت چیست؟

نمای اسکای لایت چیست؟

اسکای لایت یا نورگیرهای سقفی حس یک اتاق و فضا را کاملاً تغییر می دهند. آنها نه تنها نور طبیعی بیشتری را وارد محیط می کنند، بلکه باعث میشوند فضا بسیار باز تر به نظر برسد. در سقف هایی که کوتاه هستند با استفاده از این طراحی ، سقف بلندتر به نظر میرسد. و دیدن آسمان از طریق سقف این حس را ایجاد میکند که در فضای بیرونی هستیم.

نمای کرتین وال

نمای کرتین وال

کرتین وال یا دیوار پرده‌ها درواقع نقش نمای ساختمانی را دارند و می‌توانند به عنوان پوشش درب و پنجره آلومینیومی ترمال ایفای نقش کنند. نمای کرتین وال شیشه ای اغلب توسط قاب های آلومینیومی که با ظرافت شیشه ها را نگاه داشته است، تشکیل می‌شود. علاوه بر این در عین اینکه مانع برخورداری از نور طبیعی نمی شود. مانع ورود نور شدید به داخل ساختمان می گردد.