اصفهان، کیلومتر10 اتوبان فرودگاه، خیابان آفاق

معرفی سیستم درب اتوماتیک

معرفی سیستم درب اتوماتیک

درب اتوماتیک چیست؟

درب اتوماتیک نوعی از انواع درب می باشد که برای باز و بسته شدن، به نیروی دست نیاز ندارد و از طریق موتور الکترونیکی و برد الکتریکی، باز و بسته می شود.بنابراین درب اتوماتیک سبب راحتی کاربرد آن برای اشخاص شده و برای کسانی که از توانایی جسمی ضعیفی برخوردارند یا همراه بچه، وارد مکانی می شوند، بسیار کاربردی می باشد‌. زیرا به صورت اتوماتیک، باز و بسته شده و نیازی به استفاده از دست ندارد.


درب اتوماتیک به دو صورت عمودی و افقی حرکت می کند. درب اتوماتیک شیشه ای به صورت افقی حرکت می کند و درب های اتوماتیک پارکینگی و حفاظتی، شکل حرکتشان به صورت عمودی است.بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای به صورت عمودی حرکت نمی کند، مگر در سیستم های دکوراتیو و نمایشی‌.

انواع درب اتوماتیک

_ درب اتوماتیک شیشه ای

_ درب اتوماتیک پارکینگی

_ کرکره برقی

درب اتوماتیک شیشه ای

 

این نوع درب ها با استفاده از حسگرهای مختلف و وجود چشمی های بالای درب باز و بسته می شوند. این نوع درب های اتوماتیک برای مکان های پرتردد بسیار مورد استفاده می باشند، همچنین برای مکان هایی که حفظ زیبایی محیط نیز برایشان مهم می باشد کاربرد دارد.

 

درب اتوماتیک پارکینگ

 

درب های اتوماتیک پارکینگی یکی از الزامات هر ساختمان می باشند و به عنوان یک ضرورت به شمار می رود، این درب ها به صورت اتوماتیک و تنها با استفاده از ریموت کنترل مخصوص درب پارکینگ را باز و بسته می شوند و به همین دلیل کار تردد را بسیار آسان کرده اند. 

 

درب اتوماتیک کرکره ای

 

درب های اتوماتیک کرکره ای بیشتر برای اماکنی مانند فروشگاه ها، درب های پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این درب ها کار را برای استفاده سریعتر و راحتر کرده است.

کاربردهای درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک کاربرد بسیار زیادی در ساختمان های مختلف دارند اما استفاده از آنها در بعضی از بخشها ترجیح داده می شوند.درب های اتوماتیک در بسیاری از ساختمان ها اجازه دسترسی، خروج و عبور مدرن و بدون مانع را می دهند.

در بیمارستان ها و درمانگاه های مختلف و مطب پزشکان سیستم های درب اتوماتیک یک راه حل بهداشتی برای بیماران، پزشکان و همراهان بیمارها، برای عبور از درگاه های مختلف می باشند.

فروشگاه های و مراکز خرید: استفاده از درب های اتوماتیک در مراکز خرید به علت این که ممکن است دست افراد پس از انجام خرید پر باشد و امکان باز و بسته کردن درب به صورت دستی را نداشته باشند، ضروری می باشد.

در ساختمان های عمومی مانند ادارات و شرکت های مختلف، دانشگاه ها، بانک ها و سایر اماکن پر تردد نیاز به نصب درب های اتوماتیک در انواع مختلف می باشد.

اهمیت پنجره در جلوگیری از اتلاف انرژی و پیشنهاد یک راهکار اساسی

اهمیت پنجره در جلوگیری از اتلاف انرژی و پیشنهاد یک راهکار اساسی

پنجره‌های دو جداره ترمال بریک آلومینیوم و مزایای آن

پنجره‌های دو جداره ترمال بریک آلومینیوم و مزایای آن

آشنایی با سیستم درب آکاردئونی

آشنایی با سیستم درب آکاردئونی

سیستم های سقف شیشه ای

سیستم های سقف شیشه ای

انواع سیستم های نمای Curtainwall

انواع سیستم های نمای Curtainwall

کاربرد توری پلیسه

کاربرد توری پلیسه

5/5