اصفهان، کیلومتر10 اتوبان فرودگاه، خیابان آفاق

کاربرد توری پلیسه

کاربرد توری پلیسه

توری پلیسه


توری پلیسه از جنس پلی استرین ساخته شده است و فریم آن از جنس آلومینیوم است. این نوع از توری‌ها همانند توری‌های قدیمی نیست که تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار بگیرد و عمر آن کوتاه باشد.این توری انعطاف پذیری بالایی دارد و هنگام باز و بسته شدن به راحتی حرکت می‌کند.این توری آلودگی هوا را جذب نمی‌کند ولی مانند هر وسیله دیگری بعد از مدتی نیاز به تمیز کردن دارد.وری پلیسه در واقع کارایی توری های قدیمی را دارند. اما به نسبت توری های قدیمی مزیت‌های بیشتر و ویژگی های منحصر به فرد تری را به خود اختصاص داده‌اند.

انواع توری پنجره

 

توری پلیسه آکاردئونی

 

بیشترین میزان تولید و فروش توری پنجره مربوط به توری پلیسه می باشد. قطعات مورد استفاده در این نوع توری، مناسب کارکرد آن طراحی گردیده است و تا سالها از کیفیت آن کاسته نخواهد شد.

 

توری رولینگ یا جمع شونده

 

مکانیزم حرکت این توری پنجره همانند حرکت کرکره پارکینگ می باشد. متاسفانه بدلیل پلاستیکی و شکننده بودن قطعات رول کننده در بازار، این توری از سبد محصولات حذف گردیده است.

 

توری ثابت

 

توری ثابت پنجره دوجداره مناسب پنجره هایی است که دسترسی به آن کمتر بوده، ابعاد کوچکی دارند و در اکثر مواقع باز هستند. پنجره های دوجداره سرویس و یا پنجره هایی که نقش تهویه هوا را دارند از جمله پنجره هایی هستند که شرایط استفاده از توری پنجره ثابت را دارند.

کاربرد توری پلیسه چیست؟

 

 

توری پلیسه به گونه ای طراحی شده تا با سبک معماری خانه شما متناسب باشد. این توریها یک شبکه ی حفاظتی بسیار قوی هستند که از ورود حشرات جلوگیری می‌ کنند.این توری ها می‌ توانند متناسب با هر اندازه پنجره باشند و حداکثر حفاظت و امنیت را فراهم کنند. این توری ها در مقابل اشعه‌ های خورشید مقاوم هستند، در نتیجه دوام زیادی دارند.

5/10